Sklep internetowy ZDROWIE.brat.pl - Zio這lecznictwo Strona g堯wna sklepu - Medycyna naturalna - kuracje lecznicze

Sklep Zdrowie

Suszone owoce, bakalie, orzechy.
Oleje, kosmetyki, soki, przyprawy.
Zio豉, preparaty zio這we, miody.

BRAT.PL Halina Petraszek. Sklep Zdrowie - zio這lecznictwo. Fotografia- Zio這lecznictwo - Medycyna naturalna i niekonwencjonalna Tw鎩 status: Go嗆! Zaloguj si tutaj.
Je郵i nie masz u nas konta za這篡sz je tutaj.
Ulgowa infolinia 0 801 011 038 zam闚 zio豉 lecznicze telefonicznie Moje Konto :: Zawarto嗆 koszyka :: Zam闚ienie

W chwili obecnej sklep zdrowie.brat.pl pozwala tylko na podgl康 historii zam闚ie.
Zapraszamy do nowego sklepu sklep.brat.pl

Znajdujesz si w ...Sklep » Zdrowie » Regulamin sklepu
Design dla sklep闚 Forum osCommerce
Informacje
Regulamin sklepu
Polityka prywatno軼i icookies
   
Regulamin sklepu  

1. Informacje o firmie

1.1. Sklep internetowy dzia豉j帷y pod adresem www.zdrowie.brat.pl (dalej: Sklep), jest w豉sno軼i BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. z siedzib w Rabka-Zdr鎩 (34-700) przy ul. Kili雟kiego 66A wpisan do Krajowego Rejestru S康owego w Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra w豉軼iwego do spraw gospodarki, KRS: 655614 NIP: 7352869261 REGON:366167481 telefon: + 48 18 26 77 649 (op豉ta jak za po陰czenie standardowe - wg. cennika w豉軼iwego operatora), e-mail: zdrowie@brat.pl (dalej: Sprzedawca).

1.2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie maj na celu wy陰cza ani ogranicza jakichkolwiek praw Klienta b璠帷ego jednocze郾ie konsumentem przys逝guj帷ych mu na mocy bezwzgl璠nie wi捫帷ych przepis闚 prawa. W przypadku niezgodno軼i postanowie niniejszego Regulaminu z powy窺zymi przepisami, pierwsze雟two maj te przepisy.

2. Wymagania techniczne

2.1. Do poprawnego dzia豉nia Sklepu wymagana jest obs逝ga "ciasteczek" (cookies) przez przegl康ark internetow kupuj帷ego. Warunkiem koniecznym z這瞠nia zam闚ienia w Sklepie jest posiadanie przez klienta w豉snego konta e-mail, a tak瞠 kontaktowego numeru telefonicznego oraz dokonanie rejestracji w Sklepie.

3. Przyjmowanie zam闚ienia

3.1. Cena produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w z這tych polskich i zawiera wszystkie sk豉dniki, w tym podatek VAT, c豉 oraz wszelkie inne sk豉dniki. Ceny nie zawieraj jednak koszt闚 przesy趾i, kt鏎e s wskazywane w trakcie sk豉dania zam闚ienia.

3.2. Cena produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wi捫帷a w chwili z這瞠nia przez klienta zam闚ienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezale積ie od zmian cen w sklepie, kt鏎e mog si pojawi w odniesieniu do poszczeg鏊nych produkt闚 po z這瞠niu przez Klienta Zam闚ienia.

3.3. Sk豉danie zam闚ie na stronie internetowej Sklepu mo磧iwe jest 24 godziny/dob wype軟ienie formularza na stronie. Na podane w formularzu konto e-mail zostanie automatycznie wygenerowany przez sklep e-mail zawieraj帷y:

  • a) o鈍iadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu zam闚ienia,
  • b) wszystkie istotne elementy zam闚ienia,

3.3.1. W przypadku zam闚ienia, w kt鏎ym wybrano jako spos鏏 p豉tno軼i – p豉tno嗆 przy odbiorze przesy趾i, wymagane jest potwierdzenie zam闚ienia przez Klienta w spos鏏 podany przez Sklep w e-mailu o kt鏎ym mowa w pkt. 3.3.

3.4. Zam闚ienie mo瞠 zosta z這穎ne r闚nie telefonicznie od poniedzia趾u do pi徠ku (z wy陰czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od godz. 8 do godz. 18 pod numerem telefonu (+48) 18 26 77 649 (op豉ta jak za po陰czenie standardowe - wg. cennika w豉軼iwego operatora).

3.4.1. Celem zawarcia umowy sprzeda篡 Klient powinien okre郵i co najmniej istotne postanowienia umowy sprzeda篡, tj. przedmiot umowy oraz cen (Zam闚ienie).

3.4.2. W braku oznaczenia przez klienta w Zam闚ieniu terminu w ci庵u kt鏎ego oczekiwa b璠zie odpowiedzi Sprzedawcy, Zam闚ienie z這穎ne w ten spos鏏 przestaje go wi您a, gdy nie zostanie przyj皻e niezw這cznie przez Sprzedawc.

3.4.3. Z chwil otrzymania przez klienta o鈍iadczenia Sprzedawcy o przyj璚iu Zam闚ienia zostaje zawarta umowa sprzeda篡 mi璠zy klientem, a Sprzedawc.

3.5. Ka盥a umowa sprzeda篡 b璠zie potwierdzana paragonem lub na 篡czenie klienta faktur VAT, kt鏎e b璠 do陰czane do przesy貫k.

3.6. Sprzedawca zastrzega sobie mo磧iwo嗆 chwilowego zawieszenia us逝g Sklepu dla cel闚 konserwacyjnych, aktualizacji danych, b康 te innych powod闚 wynik造ch z zaistnia貫j sytuacji uniemo磧iwiaj帷ych prawid這we dzia豉nie Sklepu. W przypadku zaplanowanej konserwacji systemu Sklep wcze郾iej poinformuje o tym klienta na stronie g堯wnej Sklepu.

3.7. Niezw這cznie po z這瞠niu zam闚ienia kupuj帷y otrzyma e-mailem automatyczn odpowied potwierdzaj帷 przyj璚ie zam闚ienie. Historia zam闚ie znajduje si w zak豉dce – Twoje zam闚ienie w panelu klienta Sklepu.

4. Formy p豉tno軼i

4.1. Sklep oferuje nast瘼uj帷e formy p豉tno軼i:

  • a) przedp豉ta na konto,
  • b) p豉tno嗆 przy odbiorze przesy趾i,
  • c) za pomoc systemu DotPay,

4.2. Przelew bankowy na konto firmy numer konta: 27 1140 2004 0000 3202 7661 5940

4.2.1. Przelew bankowy zagraniczny na konto BRAT.pl sp. z o.o. sp. k.: Kod SWIFT: BREXPLPWMBK, IBAN: PL27 1140 2004 0000 3202 7661 5940

4.3. Koszty dostawy s podane na stronie www.zdrowie.brat.pl i zale膨 od wybranego sposobu przesy趾i oraz sposobu zap豉ty.

4.4. W przypadku zam闚ie pochodz帷ych poza granic Polski dost瘼n form p豉tno軼i jest przedp豉ta na konto bankowe Sklepu.

5. Dostawa towar闚

5.1. Dostawy realizowane s poprzez firm kuriersk Delta Kurier, InPost lub przez Poczt Polsk.

5.2. Towar dostarczany jest pod adres odbiorcy, wskazany w formularzu zam闚ienia.

5.3. Zam闚ienia s realizowane w dni robocze tj. od poniedzia趾u do pi徠ku.

5.4. Czas realizacji zam闚ienia jest liczony od momentu otrzymania p豉tno軼i przez Sprzedawc lub od momentu potwierdzenia przyj璚ia zam闚ienia, w przypadku p豉tno軼i za pobraniem. Czas dostawy produktu wynosi 2 dni roboczych od dnia wys豉nia w przypadku dostarczania przesy趾i przez Poczt Polsk, natomiast w przypadku dostarczania przesy趾i przez firm TBA wynosi 1 dzie roboczy. O wys豉niu produktu klient jest informowany poprzez wiadomo嗆 email na adres podany przy rejestracji.

5.5. Dostawy towar闚 za granic s realizowane przez Poczt Polsk lub kuriera UPS.

5.6. Dokument potwierdzaj帷y dokonanie sprzeda篡 jest do陰czany do przesy趾i.

5.7. Kupuj帷y po dostarczeniu przesy趾i na miejsce przeznaczenia ma prawo zbada stan przesy趾i przed jej odbiorem od przewo幡ika.

6. Prawo odst徙ienia od umowy

6.1. Klient b璠帷y jednocze郾ie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), kt鏎y zawar umow na odleg這嗆, mo瞠 od niej odst徙i bez podania przyczyn, sk豉daj帷 stosowne o鈍iadczenie na pi鄉ie w terminie czternastu dni.

6.2. Do zachowania terminu okre郵onego powy瞠j wystarczy:

  • 1) wys豉nie na pi鄉ie o鈍iadczenia o odst徙ieniu od umowy przed jego up造wem, lub
  • 2) wys豉nie o鈍iadczenia w formie elektronicznej za po鈔ednictwem poczty elektronicznej na adres: zdrowie@brat.pl.

6.2.1 Klient mo瞠 dokona odst徙ienia od umowy za pomoc formularza kt鏎ego wz鏎 stanowi za陰cznik nr 1 do niniejszego regulaminu.

6.2.2. W przypadku otrzymania od Klienta o鈍iadczenie o odst徙ieniu od umowy Sprzedawca niezw這cznie prze郵e potwierdzenie otrzymania o鈍iadczenia.

6.3. W przypadku odst徙ienia od umowy w formie pisemnej, o鈍iadczenie o odst徙ieniu od umowy nale篡 wys豉 na adres Sprzedawcy.

6.4. W razie odst徙ienia od umowy, umowa jest uwa瘸na za niezawart.

6.5. Sprzedawca ma obowi您ek niezw這cznie, nie p騧niej ni w terminie 14 dni od dnia otrzymania o鈍iadczenia klienta o odst徙ieniu od umowy, zwr鏂i klientowi wszystkie dokonane przez niego p豉tno軼i, w tym koszty dostawy towaru (z wyj徠kiem dodatkowych koszt闚 wynikaj帷ych z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego ni najta雟zy zwyk造 spos鏏 dostawy dost瘼ny w Sklepie). Sprzedawca dokonuje zwrotu p豉tno軼i przy u篡ciu takiego samego sposobu p豉tno軼i, jakiego u篡 Klient, chyba 瞠 Klient wyra幡ie zgodzi si na inny spos鏏 zwrotu, kt鏎y nie wi捫e si dla niego z 瘸dnymi kosztami. Je瞠li Sprzedawca nie zaproponowa, 瞠 sam odbierze towar od Klienta, mo瞠 wstrzyma si ze zwrotem p豉tno軼i otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odes豉nia, w zale積o軼i od tego, kt鏎e zdarzenie nast徙i wcze郾iej.

6.6. Klient ma obowi您ek niezw這cznie, nie p騧niej ni w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w kt鏎ym odst徙i od umowy, zwr鏂i towar Sprzedawcy lub przekaza go osobie upowa積ionej przez Sprzedawc do odbioru, chyba 瞠 Sprzedawca zaproponowa, 瞠 sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odes豉nie towaru przed jego up造wem.

6.7. Konsument ponosi odpowiedzialno嗆 za zmniejszenie warto軼i towaru b璠帷e wynikiem korzystania z niego w spos鏏 wykraczaj帷y poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

6.8. Mo磧iwe koszty zwi您ane z odst徙ieniem przez Klienta od umowy, kt鏎e obowi您any jest ponie嗆 Klient:

  • 6.8.1. Je瞠li konsument wybra spos鏏 dostawy towaru inny ni najta雟zy zwyk造 spos鏏 dostawy dost瘼ny w Sklepie, Sprzedawca nie jest zobowi您any do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt闚.
  • 6.8.2. Klient ponosi bezpo鈔ednie koszty zwrotu towaru.

6.9. Termin czternastodniowy, w kt鏎ym konsument mo瞠 odst徙i od umowy rozpoczyna si dla umowy od obj璚ia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazan przez niego osob trzeci inn ni przewo幡ik, a w przypadku umowy, kt鏎a:

  • a) obejmuje wiele rzeczy, kt鏎e s dostarczane osobno, partiami lub w cz窷ciach - od obj璚ia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub cz窷ci,
  • b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od obj璚ia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

6.10. Prawo odst徙ienia od umowy zawartej na odleg這嗆 nie przys逝guje konsumentowi w odniesieniu do um闚: o 鈍iadczenie us逝g, je瞠li Sprzedawca wykona w pe軟i us逝g za wyra幡 zgod konsumenta, kt鏎y zosta poinformowany przed rozpocz璚iem 鈍iadczenia, 瞠 po spe軟ieniu 鈍iadczenia przez Sprzedawc utraci prawo odst徙ienia od umowy; (2) w kt鏎ej cena lub wynagrodzenie zale篡 od waha na rynku finansowym, nad kt鏎ymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i kt鏎e mog wyst徙i przed up造wem terminu do odst徙ienia od umowy; (3) w kt鏎ej przedmiotem 鈍iadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wed逝g specyfikacji konsumenta lub s逝膨cy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w kt鏎ej przedmiotem 鈍iadczenia jest towar ulegaj帷y szybkiemu zepsuciu lub maj帷a kr鏒ki termin przydatno軼i do u篡cia; (5) w kt鏎ej przedmiotem 鈍iadczenia jest towar dostarczany w zapiecz皻owanym opakowaniu, kt鏎ego po otwarciu opakowania nie mo積a zwr鏂i ze wzgl璠u na ochron zdrowia lub ze wzgl璠闚 higienicznych, je瞠li opakowanie zosta這 otwarte po dostarczeniu; (6) w kt鏎ej przedmiotem 鈍iadczenia s produkty, kt鏎e po dostarczeniu, ze wzgl璠u na sw鎩 charakter, zostaj nieroz陰cznie po陰czone z innymi rzeczami; (7) w kt鏎ej przedmiotem 鈍iadczenia s napoje alkoholowe, kt鏎ych cena zosta豉 uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda篡, a kt鏎ych dostarczenie mo瞠 nast徙i dopiero po up造wie 30 dni i kt鏎ych warto嗆 zale篡 od waha na rynku, nad kt鏎ymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w kt鏎ej konsument wyra幡ie 膨da, aby Sprzedawca do niego przyjecha w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je瞠li Sprzedawca 鈍iadczy dodatkowo inne us逝gi ni te, kt鏎ych wykonania konsument 膨da, lub dostarcza produkty inne ni cz窷ci zamienne niezb璠ne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst徙ienia od umowy przys逝guje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us逝g lub produkt闚; (9) w kt鏎ej przedmiotem 鈍iadczenia s nagrania d德i瘯owe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz皻owanym opakowaniu, je瞠li opakowanie zosta這 otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dziennik闚, periodyk闚 lub czasopism, z wyj徠kiem umowy o prenumerat; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o 鈍iadczenie us逝g w zakresie zakwaterowania, innych ni do cel闚 mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod闚, gastronomii, us逝g zwi您anych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je瞠li w umowie oznaczono dzie lub okres 鈍iadczenia us逝gi; (13) o dostarczanie tre軼i cyfrowych, kt鏎e nie s zapisane na no郾iku materialnym, je瞠li spe軟ianie 鈍iadczenia rozpocz窸o si za wyra幡 zgod konsumenta przed up造wem terminu do odst徙ienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawc o utracie prawa odst徙ienia od umowy.

7. Post瘼owanie reklamacyjne

7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialno軼i Sprzedawcy wzgl璠em Klienta, je瞠li sprzedany towar ma wad fizyczn lub prawn (r瘯ojmia) s okre郵one powszechnie obowi您uj帷ymi przepisami prawa, w szczeg鏊no軼i w Kodeksie Cywilnym.

7.2. Sprzedawca obowi您any jest dostarczy Klientowi Produkt bez wad.

7.3. Reklamacja mo瞠 zosta z這穎na przez Klienta w dowolnej formie. Przyk豉dowo Klient mo瞠 z這篡 reklamacj:

  • a) w formie pisemnej na adres Sklepu,
  • b) w formie elektronicznej za po鈔ednictwem poczty elektronicznej na adres: zdrowie@brat.pl

7.4. Reklamowany towar nale篡 dostarczy na adres Sprzedawcy. Koszty poniesione przez Klienta zwi您ane z odes豉niem reklamowanego towaru zostan zwr鏂one przez Sprzedawc

7.5. Sprzedawca ustosunkuje si do 膨dania klienta niezw這cznie, nie p騧niej ni w terminie 14 dni. Odpowied w sprawie reklamacji jest wysy豉na na podany przez klienta adres lub w inny podany przez klienta spos鏏.

7.6. W przypadku produkt闚 obj皻ych r闚nie gwarancj Sprzedawca informuje, i:

  • a) kupuj帷y mo瞠 wykonywa uprawnienia z tytu逝 r瘯ojmi za wady fizyczne rzeczy niezale積ie od uprawnie wynikaj帷ych z gwarancji.
  • b) wykonanie uprawnie z gwarancji nie wp造wa na odpowiedzialno嗆 Sprzedawcy z tytu逝 r瘯ojmi.
  • c) jednak瞠 w razie wykonywania przez kupuj帷ego uprawnie z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnie z tytu逝 r瘯ojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowi您k闚 wynikaj帷ych z gwarancji albo bezskutecznego up造wu czasu na ich wykonanie.

8. Pozas康owe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszcze

8.1 Klient b璠帷y konsumentem posiada m.in. nast瘼uj帷e mo磧iwo軼i skorzystania z pozas康owych sposob闚 rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze:

  • a) jest uprawniony do zwr鏂enia si do sta貫go polubownego s康u konsumenckiego dzia豉j帷ego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygni璚ie sporu wynik貫go z zawartej umowy sprzeda篡.
  • b) jest uprawniony do zwr鏂enia si do wojew鏚zkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszcz璚ie post瘼owania mediacyjnego w sprawie polubownego zako鎍zenia sporu mi璠zy Klientem, a Sprzedawc,
  • c) mo瞠 uzyska bezp豉tn pomoc w sprawie rozstrzygni璚ia sporu mi璠zy Klientem, a Sprzedawc, korzystaj帷 tak瞠 z bezp豉tnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument闚 lub organizacji spo貫cznej, do kt鏎ej zada statutowych nale篡 ochrona konsument闚 (m.in. Federacja Konsument闚, Stowarzyszenie Konsument闚 Polskich). Porady udzielane s pod przez Federacj Konsument闚 pod bezp豉tnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsument闚 Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

9. Postanowienia regulaminu dotycz帷e klient闚, kt鏎zy nie s jednocze郾ie konsumentami.

9.1. Odpowiedzialno嗆 Sprzedawcy z tytu逝 r瘯ojmi jest wy陰czona.

9.2. Wskazane w punkcie 8 postanowienia dotycz jedynie klient闚 nieb璠帷ych jednocze郾ie konsumentami w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

10. Postanowienia ko鎍owe

10.1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane s zgodnie z prawem polskim i w j瞛yku polskim.

10.2. Wyb鏎 prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepis闚, kt鏎ych nie mo積a wy陰czy w drodze umowy, na mocy prawa jakie by這by w豉軼iwe w braku wyboru, tj. prawa pa雟twa, w kt鏎ym konsument ma miejsce zwyk貫go pobytu, a przedsi瑿iorca (1) wykonuje swoj dzia豉lno嗆 gospodarcz lub zawodow w pa雟twie w kt鏎ym konsument ma miejsce zwyk貫go pobytu; lub (2) w jakikolwiek spos鏏 kieruje tak dzia豉lno嗆 do tego pa雟twa lub do kilku pa雟tw z tym pa雟twem w陰cznie; a umowa wchodzi w zakres tej dzia豉lno軼i.

10.3 Rozstrzyganie ewentualnych spor闚 powsta造ch pomi璠zy Sprzedawc a Klientem, kt鏎y jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane s康om w豉軼iwym zgodnie z postanowieniami w豉軼iwych przepis闚 Kodeksu post瘼owania cywilnego.

10.4 Rozstrzyganie ewentualnych spor闚 powsta造ch pomi璠zy Sprzedawc a Klientem, kt鏎y nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane s康owi w豉軼iwemu ze wzgl璠u na siedzib Sprzedawcy.

10.5 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o 鈍iadczeniu us逝g drog elektroniczn, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne w豉軼iwe przepisy prawa polskiego.

10.6 Tre嗆 niniejszego Regulaminu mo瞠 ulec zmianie. O wszelkich zmianach ka盥y klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie g堯wnej Sklepu zawieraj帷ej zestawienie zmian i termin ich wej軼ia w 篡cie. Klienci posiadaj帷y konto klienta zostan dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wej軼ia w 篡cie zmian nie b璠zie kr鏒szy ni 14 dni od dnia ich og這szenia. Zmiany Regulaminu nie b璠 w 瘸den spos鏏 narusza praw nabytych Klient闚 b璠帷ych konsumentami przed dniem wej軼ia w 篡cie zmian Regulaminu, w szczeg鏊no軼i zmiany Regulaminu nie b璠 mia造 wp造wu na ju sk豉dane lub z這穎ne zam闚ienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy sprzeda篡.

Za陰czniki

O鈍iadczenie o odst徙ieniu od umowy - za陰cznik nr 1 - oswiadczenie.pdf



Zaloguj si
Adres E-mail:
Has這:

Zapomnia貫 has豉?

Bezpieczne logowanie SSL


KOSZYK
...jest pusty

2005-2017 osCommerce.pl
BRAT.PL Nieprzerwanie od 2005 roku!